.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روز گذشته رسول خادم به دعوت خانواده شهید اسدی برای حضور در زورخانه شهدای قزوین عازم شده بود که اجازه ورود پیدا نکرد و مراسم به هم خورد. رسول خادم را به زورخانه راه ندادند! ماجرای توهین به اسطوره کشتی ایران چه بود؟
روز گذشته رسول خادم به دعوت خانواده شهید اسدی برای حضور در زورخانه شهدای قزوین عازم شده بود که اجازه ورود پیدا نکرد و مراسم به هم خورد.(ادامه)
 ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. رنج ورزش بانوان مازندران از کمبود امکانات
ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. (ادامه)
کمیل قاسمی یازدهمین طلایی کشتی ایران در المپیک شد
فدراسیون کشتی بعد از تحویل مدال طلای کمیل قاسمی به نمایندگان ایران، تصویر پهلوان مازندرانی را کنار سایر قهرمانان المپیک درج کرد.(ادامه)
AFC بازیکن ملی پوش ایران را محروم کرد
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا باویه بازیکن تیم امید ایران را دو جلسه از همراهی این تیم محروم کرد.(ادامه)
آمل با ۳ تیم درلیگ برتر کشتی و وزنه برداری رقابت می کند
دبیر هیئت کشتی آمل از حضور دو تیم کشتی این شهرستان درفصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور ویک تیم در لیگ برتر وزنه برداری خبر داد.(ادامه)
اعزام تیم ملی کشتی آزاد با ۵ مازندرانی به المپیک
تیم ملی کشتی آزاد ایران با چهار کشتی گیر و یک مربی مازندرانی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعزام شد.(ادامه)
واکنش کمیل قاسمی به اظهارات رییس فدراسیون کشتی
سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران می گوید: با مثبت شدن تست دوپینگ نفرات اول و دوم المپیک لندن، طلای این رقابت ها طبق قانون فقط باید به او داده شود.(ادامه)
شمال نیوز : حسین توکلی، دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در گفت و گویی ، درباره این اتفاق تلخ و پیش بینی هایی که قبل از بروز این ماجرا داشت حرف زد..... هشدار داده بودم وزن سیامند بالاست و سهل انگاری مسئولان علت مرگ او بود!/مراقبت از قهرمان ملی فقط واریز حقوق ماهیانه نیست!
شمال نیوز : حسین توکلی، دارنده مدال طلای وزنه برداری المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در گفت و گویی ، درباره این اتفاق تلخ و پیش بینی هایی که قبل از بروز این ماجرا داشت حرف زد.....(ادامه)
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد. تصادف وحشتناک بهداد سلیمی در مازندران +عکس
شمال نیوز: دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک لندن، شب گذشته در استان مازندران دچار سانحه رانندگی شد.(ادامه)
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. .... بهداد سلیمی: چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال بردند، من هم از کوره در رفتم / باید رکورد رضازاده را پس بگیریم
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. ....(ادامه)
هیأت کشتی استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی درخواست کرد تا از اتحادیه جهانی، مدال طلای المپیک کمیل قاسمی را پیگیری کند.
مازندرانی‌ها به دنبال حق کمیل قاسمی
هیأت کشتی استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی درخواست کرد تا از اتحادیه جهانی، مدال طلای المپیک کمیل قاسمی را پیگیری کند. (ادامه)
سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو شد
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو معرفی کردند.(ادامه)
طلای المپیک 2012 به وزنه بردار ایران می‌رسد!
با مثبت شدن تست دوپینگ وزنه‌بردار اوکراین و در صورت تایید نهایی مدال نقره نواب نصیرشلال در المپیک لندن طلا خواهد شد.(ادامه)
رکوردی کمرشکن برای کشتی گیر مازندرانی
حسن یزدانی قبل از رسیدن به دقیقه ۶، نسخه حریفان را می‌ پیچد.(ادامه)
تردید بهداد سلیمی برای ماندن یا رفتن از وزنه‌برداری
(ادامه)
نایب‌قهرمان المپیک کشورمان عزادار شد.

کمیل قاسمی عزادار شد
نایب‌قهرمان المپیک کشورمان عزادار شد. (ادامه)
«رضایی» شایسته‌ترین 96 کیلوگرم مسابقات جهانی فرانسه
قاسم رضایی دلاور خوب آملی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بدون شک یکی از پرافتخارترین فرنگی‌کاران طول تاریخ کشتی کشورمان به شمار می‌رود و شایسته‌ترین 96 کیلو برای مسابقات جهانی فرانسه است.(ادامه)
تبلیغ ماری‌جوانا با استفاده از نام بهداد سلیمی
بهداد سلیمی به استفاده ابزاری از نام و تصویرش برای تبلیغ ماری‌جوانا واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک‌های لندن و ریو می‌گوید تصمیم داشته است بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو از کشتی خداافظی کند، اما قهرمان نشدن باعث شده تصمیمش تغییر کند..... کمیل قاسمی : آقای روحانی حتی سراغی از ما نگرفت !
شمال نیوز : دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک‌های لندن و ریو می‌گوید تصمیم داشته است بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو از کشتی خداافظی کند، اما قهرمان نشدن باعث شده تصمیمش تغییر کند.....(ادامه)
مرادی نامه بهداد سلیمی را به مالزی برد
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نامه عذرخواهی سرمربی و وزنه‌بردار سنگین‌وزن کشورمان را به مالزی برد.(ادامه)
بهداد سلیمی: آنها که می‌گویند هر دو حرکتم خطا بوده، حسود و مغرض‌اند
بینید اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، در حرکت اولم یکی از آرنج‌هایم مقداری خم شد که معمولاً در چنین حرکاتی وقتی یک آرنج مقداری خم می‌شود، از سه داور مسابقه، دو به یک، حرکت را قبول می‌کنند. یعنی دو داور چراغ سفید نشان می‌دهند و داوری که در سمت آرنج خم شده قرار دارد، ممکن است خطا بگیرد ولی حرکت دوم من کاملاً صحیح بو(ادامه)
درخواست پاداش 300 سکه ای محمد پور
(ادامه)
محمد بنا از کشتی خداحافظی کرد
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر خداحافظی‌اش از دنیای کشتی اعلام کرد دیگر قصد بازگشت ندارد.(ادامه)
سرپرست هیأت کوهنوردی آمل منصوب شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل گفت: امیر حسن احسانی‌آملی به عنوان سرپرست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : بدنبال ناکامی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو ، یکی از پیشکسوتان و مدیران با سابقه کشتی کشور در نامه ای سرگشاده به اعضای فراکسیون ورزش خانه ملت از مدیریت رسول خادم در راس فدراسیون کشتی انتقاد کرد و راهکارهایی را ارائه داد ..... ضعف مدیریت و خودمحوری در فدراسیون کشتی بیداد می کند
شمال نیوز : بدنبال ناکامی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو ، یکی از پیشکسوتان و مدیران با سابقه کشتی کشور در نامه ای سرگشاده به اعضای فراکسیون ورزش خانه ملت از مدیریت رسول خادم در راس فدراسیون کشتی انتقاد کرد و راهکارهایی را ارائه داد .....(ادامه)
ردپای دبیر و رضازاده در شکست یزدانی و سلیمی!
واقعاً جای قهرمانان ورزشی در شورای شهر است یا فدراسیون های جهانی؟(ادامه)
شمال نیوز : کمیل قاسمی با شکست ۳ بر یک برابر «طاها آکگول» از ترکیه مدال نقره سنگین وزن را از آن خود کرد. ضمن اینکه هشتمین مدال کاروان ورزشی ایران نیز به نام کمیل قاسمی ثبت شد..... کمیل قاسمی یه نقره رضایت داد
شمال نیوز : کمیل قاسمی با شکست ۳ بر یک برابر «طاها آکگول» از ترکیه مدال نقره سنگین وزن را از آن خود کرد. ضمن اینکه هشتمین مدال کاروان ورزشی ایران نیز به نام کمیل قاسمی ثبت شد.....(ادامه)
پای بهداد سلیمی به رسانه های خارجی باز شد +تصاویر
(ادامه)
چه بلایی بر سر این تیم آمده است؟
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در دوره گذشته المپیک با کسب سه مدال طلا تاریخ‌ساز شده بود چهار سال بعد هر سه مرد طلایی‌اش را ناکام دید تا کابوس محمد بنا کامل شود و مردانش به طلا نرسند.(ادامه)
خواستگاری از ورزشکار چینی روی سکوی المپیک +عکس
ورزشکار چینی بعد از ناکامی در رسیدن به طلای المپیک، روی سکوی مدالها زندگی مشترک خود را شروع کرد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.